Integrale huisstijl van Payvision voor alle online- en offline communicatie. Studio van Pelt ontwikkelde een visuele identiteit op basis van de nieuwe marketing strategie om de Brand identity van Payvision te verhelderen. It’s about meaning something to someone. In de huidige tijdsgeest verandert veel en zeker op het gebied van nieuwe (online) media, internet en technologie.

Visual Design Guidelines

Het Brandbook van de moderne huisstijl bevat de guidelines met praktische voorbeelden en bepalingen van fotografie, tone of voice, logo, kleur- en font gebruik, infographics, grafieken en tabellen voor bijvoorbeeld de white papers.

 

logo ontwerp, corporate identity, huisstijl handboek, iconen, white papers, beurs ontwerp, fotografie, infographics, roll-up banner, stand design, kalender, interactive table, banners en webdesign.


About Payvision

Payvision is a fast growing, independent Payment Solution Provider specialized in Global Card Payments for the e-Commerce market. Payvision offers an International Payment Processing Network enhanced with innovative technology. Studio van pelt was selected to create the new visual identity. 

(Inmiddels is de brand van Payvision opgeheven na aankoop door ING)

Meer werk van Studio van Pelt on Behance and Issuu